Google Website Translator Gadget

miercuri, 28 iunie 2017

Daddy is back...

Dupa aproape 4 ani de liniste pe acest blog, am revenit!
Nu am stat degeaba in timpul asta, pe subiectul vehiculelor electrice, ci am pus in practica "predicile".
In tot acest timp am folosit doar masini hibride, chiar daca nu agreez acest compromis dar ii vad utilitatea in perioada tranzitiei, respectiv doua modele de Prius si un Lexus RX400h. 
Am mai intalnit multi oameni interesanti ce fac mult mai multe decat mine sa promoveze EV-urile in Romania, mentionez aici doar pe cei de la E-Motion Electric
Au inceput sa apara si masinile electrice la mana a doua, aduse din Europa vestica, la preturi bunicele dar, ca si in cazul masinilor clasice, mare atentie la starea tehnica. E mai simplu de verificat acest lucru, multe modele afisand in bord starea acumulatorului, piesa cu riscul cel mai mare dar si costul de inlocuire important. 
Nu am niciun dubiu ca aceasta este directia corecta, masinile electrice, chiar mai mult: energia electrica va fi singura forma de energie pe care o vom utiliza zilnic - acasa, in afaceri, in transport. Petrolul si gazul natural vor fi eliminate treptat din zona consumatorilor finali, vor ramane o perioada in zona energiei si industriei, in general.
Vremurile sunt putin mai tulburi acum, atat la noi in Romania, cat si la nivel international, dar, multumita scandalului Dieselgate, vedem angajamente tot mai ferme din partea producatorilor auto pentru modele electrice dar si o schimbare a mentalitatii cumparatorilor. 
Inchei revenirea cu recomandarea unui vlogger din UK: Fully Charged Showdati un subscribe si veti fi mai informati saptamanal. 
Pana data viitoare, conduceti in siguranta si cat mai mult electric!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu